منا جات نامه اثر منصور اميني باغبادراني
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان روان شناسي-علمي و آدرس seddighy.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 36
بازدید کل : 55086
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



روان شناسي-علمي- ادبی
7 شهريور 1389برچسب:, :: 11:33 قبل از ظهر ::  نويسنده : خودم       

دلم را ای خدا شوریده تر کن

وجودم را همه زیر و زبر کن

بگیر از من زمانی هستی ام را

فزونتر کن به جامی مستی ام را

چنانم کن سر از پا ندانم

زفرط بیخودی خود را ندانم

ملولم کرده این عقل بد اندیش

مرا بیگانه کن بیگانه با خویش

به نار عشق جانم را بسوزان

هوسهای نهانم را بسوزان

بسوزان تا میان آتش عشق

خلیل آسا بگردم سرخوش عشق

بدون عشق این هستی چه ارزد

مرااز خویشتن محجوب مگذار

دلم با نور هستی آشنا کن من و مای مرا از من جدا کن چنان کن تا سراپا من تو باشم نه ازخود صد هزاران بت تراشم نظر شما اشعار منصور امینی باغبهادرانی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: